tisdag 9 september 2014

Tillbaka, för ett inlägg åtminstone!

Livet kan förändras ganska snabbt. Har jag märkt.
Man gör sina val.
Just idag är jag inte en lyckligare människa än vad jag var för ett år sedan. Känner mig extremt jävla lost, vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Jag vill bara att alla ska lämna mig ifred, men ändå vill jag absolut inte det.
Jag vill rymma. Brukar vara bra på att rymma iväg när det blir jobbigt. Men jag brukar aldrig vinna något i slutändan på det, jo några livserfarenheter rikare blir jag ju. Sen mår jag bättre och får livskvalité igen.
Vart ska jag rymma denna gång?

Varför är jag så himla bra på att ställa till det för mig själv? Kan jag inte bara sluta?
Jag sätter krokben på mig själv, kan jag inte bara låta mig själv få vara lycklig ett tag? Ett tag...
Jag trycker bort och sårar dom som verkligen betyder något för mig, pga att jag är så jävla osäker i mig själv.

Fuck it. Typ.

Inga kommentarer: