tisdag 22 maj 2012

Veckans planer!

Imorgon ska jag och Min andra hälft Sola, bada och shoppa! Ser riktigt fram emot det :) Sedan på kvällen ska vi ut med en grabb från Hotellet och paarta :D Ska bli så kul! Men eftersom vi ska till Comino på Torsdag så ska vi ta det lugnt! =)

Och Fredagen är uppbokad aswell,. På dagen blir det sool och bad, sedan på kvällen ska jag, Tobbe och Helena fixa mat hemma hos Tobbe. Längtar redan efter GOOD mat!
Senare ska jag åka på hemmafest haha! Ska bli kul, festa med Malteser :D, Och efter det möta upp andra hälft på Paceville. Hoppas vi har skojjsigt! Vilket vi förmodan garanterat kommer ha ;) Blir inget helrör nu bara haha :D


Lördagen ska jag och bönan ha vår sista dejt på Malta och förmodligen säga hejdå ifrån Paceville haha.

Sööndag- Hemresa!

Vi kommer sååå njuta av resten av veckan! Loove it! <3



God natt från :D






Inga kommentarer: